Ana içeriğe atla

Red Velvet - Russian Roulette Şarkı Sözü

Red Velvet - Russian Roulette Şarkı Sözü




La-la-la-la-la~ 

Keskin bir çizgi ile çevrili sır 
Perdenin arkasından 
Derince ve derince s-sus 
Kalbin için nişan alıyorum 
Burası karanlık bir gecenin rengi 
Gölgeler ile kayboluyorum 

Oh sen her zaman aynıydın, aşk senin için bir oyun 
Kolay ve renkli olduğunu söylüyorsun 
Neden hep kötü şeyler söylüyorsun? 
Benden kurtulmaya mı çalışıyorsun? 

Kalbim k-kütküt atıyor 
Gitgide hızlanıyor 
Senin aksine, k-kütküt atıyor 
Beni gördüğünde tereddüt etmeye devam ediyorsun 
Son an'a kadar 
Gitgide yakınlaşıyor, bu delice 
Belli belirsiz nişan alınan Rus Ruleti 

La-la-la-la-la~ 
Zaten öylesin 
La-la-la-la-la~ 
Senin aksine, kalbim k-kütküt 
Son an'a kadar 
Bana Güvenmelisin 
Senin tatlı Rus Ruleti'nim 

Kıvılcım çıkaran bu sırra göz yumamam 
Butonuna basacağım, beni kabul et 
Kalbin benimle dolu olabilir 
Benim için bir hayalsin 

Oh hala aşkın oyun olduğunu söylüyorsun 
Benimle konuşurken sesin titriyor 
Sen ne yaptığını bilmeyen birisisin 
Şakacıyken gözlerimin önünden geçip gidiyorsun 

Kalbim k-kütküt atıyor 
Gitgide hızlanıyor 
Senin aksine, k-kütküt atıyor 
Beni gördüğünde tereddüt etmeye devam ediyorsun 
Son an'a kadar 
Gitgide yakınlaşıyor, bu delice 
Belli belirsiz nişan alınan Rus Ruleti 

La-la-la-la-la~ 
Zaten öylesin 
La-la-la-la-la~ 
Senin aksine, kalbim k-kütküt 
Son an'a kadar 
Bana Güvenmelisin 
Senin tatlı Rus Ruleti'nim 

Daha önce böyle derin bir rüya görmemiştin 
Kalbimi gecenin ışıltısı gibi yapan oyunu 
Kontrol edemezsin 

Kalbim k-kütküt atıyor 
Gitgide hızlanıyor 
Senin aksine, k-kütküt atıyor 
Beni gördüğünde tereddüt etmeye devam ediyorsun 
Son an'a kadar 
Gitgide yakınlaşıyor, bu delice 
Belli belirsiz nişan alınan Rus Ruleti 

La-la-la-la-la~ 
Zaten öylesin 
La-la-la-la-la~ 
Senin aksine, kalbim k-kütküt 
Son an'a kadar 
Bana Güvenmelisin 
Senin tatlı Rus Ruleti'nim 

Kalbim k-kütküt atıyor 
Gitgide hızlanıyor 
Senin aksine, k-kütküt atıyor 
Kalbim k-kütküt atıyor 
Gitgide hızlanıyor 
Senin aksine, k-kütküt atıyor

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla