Ana içeriğe atla

Gabe Dixon - I Can See You Shine Şarkı Sözü

 Gabe Dixon - I Can See You Shine Şarkı Sözü



From the world outside you're hiding your face 
Dünyanın dışından sen yüzünü gizliyorsun 
But I can see you shine I can see you shine 
Ama parladığını görebiliyorum ama ben parladığını görebiliyorum 
You think your life has all but been erased 
Hayatında her şeye sahip olduğunu ama bunların silindiğini düşünüyorsun 

The hands of time 
Zamanın elleri tarafından 
They keep turning 
Onlar dönüp duruyor 
And it's more than you can take 
Ve bu kaldırabileceğinden fazlası 
But don't forget, you're still learning 
Ama unutma sen hala öğreniyorsun 
And one day you'll find your place 
Ve bir gün yerini bulacaksın 
When you're ready... 
Hazır olduğunda 

When you walk by the angels sigh again 
Sen meleklerin yanından yürürken onlar yeniden iç çekiyor 
I can see you shine I can see you shine 
Parladığını görebiliyorum ben parladığını görebiliyorum 
While the others may not notice anything 
Diğerleri hiçbir şey fark etmezken 
But I can see you shine I can see you shine 
Ama ben parladığını görebiliyorum ben parladığını görebiliyorum 

The hands of time 
Zamanın elleri 
They keep turning 
Dönüp duruyorlar 
And it's more than I can take 
Ve bu kaldırabileceğimden fazlası 
You caused a spark, now it keeps burning 
Bir kıvılcıma neden oldun şimdi o yanıp duruyor 
Even through my darkest days 
En karanlık günlerime rağmen 
I'm ready... 
Hazırım 

I want to love you for a little while 
Seni biraz sevmek istiyorum 
Or as long as you like 
Ya da hoşuna gittiği sürece 
Just a moment in your company 
Sadece arkadaşlığından bir an 
Would that be alright? 
İyi olacak mısın 
I can see you've had a bad day 
Kötü bir günün olduğunu görebiliyorum 
From the look in your eyes 
Gözlerine bakarak 
But baby, so have I 
Ama bebeğim, benim de kötü günüm oluyor 
But there's no need to hide 
Ama bunu saklamanın bir gereği yok 

Ooohhh ohhh ohhh 
Ohh ohhhh 
Oooo ohhhoohhh 
Ohh ohhhh 
I can see you shine I can see you shine 
Parladığını görebiliyorum parladığını görebiliyorum 
I can see you shine I can see you shine 
Parladığını görebiliyorum ben parladığını görebiliyorum 
Come with me now... 
Şimdi benimle gel 
Come with me... 
Benimle gel 

In the morning sun's together we will rise 
Sabahleyin güneşle beraber yükseleceğiz 
I can see you shine I can see you shine 
Parladığını görebiliyorum ben parladığını görebiliyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla