Ana içeriğe atla

Mashrou Leila - Ala Babu Şarkı Sözü

Mashrou Leila - Ala Babu Şarkı Sözü



Rüya görmek, sana yalvarmak için; uyuyorum 
Ellerini ellerimde gezindiğini görmek için 
Beni boğazlamana rağmen sana geri döndüm 
Bir zamanlar yaptığım gibi onun da seni memnun ettiğini söyle 
Dudakları, benim dudaklarımın değdiği yerlere gidince, beni tadabiliyor musun söyle? 

Kalbim senin kapında atıyor 
Ve sen damarlarımla beni linç ediyorsun 
Kalbim beni ayaklarına kapandırıyor 

Seni korumak istemiştim ama sen beni incittin mi? 
Çatlaklarım, kabahatlerim ve yaralarımla 
Seni incitmek istemiştim ama sen beni korudun mu? 
Çatlaklarım, kabahatlerim ve yaralarımdan 

Kalbim senin kapında atıyor 
Ve sen damarlarımla beni linç ediyorsun 
Kalbim beni ayaklarına kapandırıyor 
Geceyi bardağıma erit, belki biraz uyku bulurum 
Biraz ağırbaşlı olsam ne fayda bu yalnızlıkta? 

Kalbim onun kapısında atıyor 
Ve onun yokluğunda zayıf düşüyor 
Kalbim onun kapısında atıyor 
Ve onun kaderinden istiyor

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla