Ana içeriğe atla

Bendeniz 80 Günde Devr-i Alem

ATV ekranlarının sevilen dizisi seviyor sevmiyor'da 7. bölümde çalan şarkı "80 Günde Devri Alem" seyirciler tarafından büyük bir beğeniyle karşılandı. Seviyor sevmiyor 7. bölümde çalan şarkı hem bendeniz tarafından hemde Yiğit’in sesinden dinledik. xsarkisozleri.com ekibi olarak ise sizlerle 80 günde devri alem şarkı sözlerini ve dinleme fırsatını sunmaktayız.

Bendeniz 80 Günde Devr-i Alem Şarkı Sözleri

Şşşş…t dedin takıldım sana
O an yazıldım hesabına
Ah bir anda vuruldum ona
Boyun eğdim hep gururuma
Yiğit xsarkisozleri.com sözleri
Önce ben bir masum kedi
Birazcık hanımefendi
Takıldım baktım olmuyor ki
O suratsız naletin biri ay


Benim de bir canım var
Ben de insanım hain..
Seksen günde devriâlem
Neden değiştin böyle madem
Sen böyle değildin olanlar oldu
Bendeniz xsarkisozleri.com sözü
Kime inandın söyle âdem
Sahtekâr biraz düzenbaz
Böylesini gözüm hiç tutmaz
Ay bir şey sanır kendini
Havalanma yerim ben seni

Dırdırı var ya o dırdırı
Çekilmiyor hiç sabahları
Yok annesi babası derken
Kaçırdım bak ben erken erken ay!

Bendeniz 80 Günde Devr-i Alem Dinle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla