Ana içeriğe atla

Orkundk - Allah'ıma Şükür Bugün de Başkanım Şarkı Sözleri

Allah’ıma şükür bugün de başkanım
Allah’ıma şükür ben bambaşkayım
Şükür şükür
Bana oy vercen Allah’ın emri
Milletin tokadı kallavi kallavidir kallavi
Beğenmiyorsan yallah dedim
Bana küfür ettin yaprağı yedin
Neden soruyolar bana sinirliyim
Dedim tatlım dene silivriyi
Arkadamdan derler kibirlidir
Yüzüme karşı olur pisi pisi
Tüm belediyeler senin olacak ya ya
Türkiye çok laik olacak ya ya
Kılıştaroğlu yaptığı yanlışta boğuldu
Laf söylemiş bu bu bana kor mu
Ey amerika yerle bir olacak ya
Sen git biz burda kalıcaz ya
Amerikaya amerikaya
Yallah
Amerikaya amerikaya
Yallah

Allah’ıma şükür bugün de başkanım
Allah’ıma şükür ben bambaşkayım
Şükür şükür

Ot bok (ot bok) yasak yasak
Oy moy (oy moy) bana pasla pasla
Kozmos değil ora ahiret dostum
Olucan cehennemde pişip rosto
Dün fetöyü gömdük oldu bu bi olay
Daeşi sildik look at my profile
Çık dedim ıraktan çık hadi bi bro bye
Tramp dedi bana: yeah that’s alright
Ülkeme aldım milyon suri
Ne kadar sevap bu ne kadar huri
Winner ceketi benimki seninki hoodie
Sen ne yaparsan yap olur anca kumpir
Hesap mı vercem oh bu hiç cool değil
Karşındaki Allah’tan başkasına kul değil
Milletimin duası zırhlı smokindir
Yaşattığım en güçlü duygu sakinliğim

"Siyasi bir amaç ile değil şarkı sözü hakkında bilgilendirmek için paylaşılmıştır"

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla