Ana içeriğe atla

Hermess - Aradın Mı Beni Şarkı Sözleri

sensiz bir gün olur mu
düşer mi gözünden tek damla
açarsa çiçek yerde
tutmaya gücüm yeter mi

doğardı güneş gece gülümsesen
sönerdi ateş tek gözyaşına
üzgünken
bana soran nerdeydi
anlarım ben
çünkü burdayım
sözlerinden
belli üçünde gecenin telefonda
hattayım hatta yastayım


tek dinleyen kalır mikrofon dost
yalnızken etrafta hiçbiri yok
beklediğin bir telefon
o da gelmez
derdimi atamam
ama kalırım kendimle
aklımda binbir soru
hep başa çıkamam yakarım, yıkarım



 (telefon konuşması)

//biraz önce uyandım ben de
yatıyordum yani
nasıl başlasam
neden kırıldığımı aslında anlatmıştım
ama şuan çok kırgınım
kırgınlığım geçmedi //


aklından geçen ben miyim
telefon başında gün biter mi
konuşmadan çözen kimlerdi
şimdi bana kızmadan önce

aradın mı beni
aradın mı beni
aradın mı beni

aklından geçen ben miyim
telefon başında gün biter mi
konuşmadan çözen kimlerdi
şimdi bana kızmadan  önce


aradın mı beni
aradın mı beni
aradın mı beni


haklısın sen bana bakma
sesini duyduğum anlarda anlarım
kaybolup giderim boşluğa
varsın günlerce ağlansın
ben herkesten vazgeçtim

kaldırım ortasında donup
gerçekle yüzleştim
terk edemedim
kendimi yalnızlığı seçtim
bilemedim


 (telefon konuşma)
// yenilenme süreci var bunu ben de yaşadım 
bu normal bir şey
ben bunu hiçbir şekilde garip karşılamıyorum
-hala inkar ediyorsun
hayatta en basit meselelerimiz bunlar olsun
ben olmayabilirdim de
senin hayatına girmemiş de olabilirdim //




aklından geçen ben miyim
telefon başında gün biter mi
konuşmadan çözen kimlerdi
şimdi bana kızmadan önce

aradın mı beni
aradın mı beni
aradın mı beni

aklından geçen ben miydim
telefon başında günler geçer mi
konuşmadan çözen kimlerdi, bilmem!
şimdi bana kızmadan önce

aradın mı beni
aradın mı beni
aradın mı beni.. 


 //
düşünsene kendi kendine konuşuyorsun saatlerce
içinde birikiyor
bunları nasıl özetleyebilirsin?
-iyi geceler... //


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla