Ana içeriğe atla

Sibel Can Gülüm Benim Şarkı Sözleri

Sibel Can son derece tanınan bir şarkıcı, 2016 yılında çıkardığı Gülüm Benim şarkısı herkes tarafından büyük ilgi gördü.Türkiye'nin en iyi şarkıcılarından olan Sibel Can tarafından söylenen Gülüm Benim şarkısı sizlerle.Sibel Can tarafından okunan Gülüm Benim adlı şarkının şarkı sözlerini ve klibini sizler için ekliyoruz.Gülüm Benim şarkısı hepimizi mutlu etti, biz sözlerini çok sevdik.

Sibel Can Gülüm Benim Şarkı Sözleri

Kalbimdeki Tatlı Sızı
Sensin Bu Gönlümün Yazı
Bakışların Öyle Güzel
Öldürüyor Beni Nazın

Ufkumdaki Çiçek Gibi
İçimdeki Nefes Gibi
Ne Bir Heves Ne Bir Tutku
Kara Sevda Benimkisi...

Gülüm Benim Gülüm Benim
Derdim Aşkım Canım Benim
Ayırmasın Tanrim Bizi
Budur Inan Tek Dileğim

Bir Yürürse Bahar Yürür
Çiçek Yürür Peşin Sıra
Gülüşlerin Öyle Güzel...
Öldürüyor Beni Nazın

Karda Açan Çiçek Gibi
Çölde Yağan Yağmur Gibi
Ne Bir Heves Ne Bir Tutku
Kara Sevda Benimkisi

Gülüm Benim, Gülüm Benim
Derdim Aşkım Canım Benim
Ayırmasın Tanrim Bizi
Budur Inan Tek Dileğim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla