Ana içeriğe atla

Sezen Aksu Koca Kıçlı Şarkı Sözleri

Sezen Aksu Koca Kıçlı Sözleri
Sezen Aksu Koca Kıçlı Şarkı Sözleri 

Sezen Aksu Koca Kıçlı Şarkı Sözleri Söz ve bestesi Sezen Aksu tarafından düzenlemesi  Ozan Bayraşa tarafından hazırlanan Sezen Aksu nun 2017 yılında çıkarmış olduğu yeni albümü biraz pop biraz Sezen de yer alan ve ismi gibi sözleride bir hayli ilginç olan Sezen Aksu Koca Kıçlı Şarkı Sözleri sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunulmuştur.


Sezen Aksu Koca Kıçlı Şarkı Sözleri 

Neredesin be adam
Kaç gece oldu
Nerede söndürdün feneri yine,
Nerede

Seni sokak süpürgesi
Yine unuttun adresi
Elim kolum bağlı 
Ayrılmak yok adetimizde

Ne hayallerim vardı
Bir Türk filmiydi
Sözüm ona parlak istikbalim
Lafta kaldı

Küfürbaz oldum 
Oyunbaz oldum
Eni konu akşamcı
Yine şişeyi masaya koydum

Oooof kader ooooooffff
Oooooof yeter oooof

Diyorlar ki dudular 
Kızım, alana kadar 
Bir hayra açın ağzınızı
Kelimelerin gücü var

Ne çok biliyorsunuz
Vıdı vıdı bayılıyorsunuz
E sizin de işiniz bu 
Bir nevi çalışıyorsunuz

Sizin de vardır kimbilir 
Ne hatıralarınız
Boşuna mı vurdu çenenize 
Ah ne yandınız

Bense resim yapardım
Ne güzel şarkı söylerdim
Koca kıçlı sarkisozlerimiz.net, sinirli 
Bir kadın oldum apansız

Oooof kader ooooof
Ooooof yeter oooofff

Yetmedi bir de çoluğu çocuğu, kaynanası, görümcesi
Ebesi, dedesi, atası, yedi ceddi, bütün sülalesi
Çamaşırı, bulaşığı, temizliği, fazla mesaisi
Oyy ben miydim o anacığının kuzusu, birtanesi

Mutsuzum mutsuz
Ev kadını umutsuz
Oynatın beni dizilerde
Lazımsa bir huysuz

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla