Ana içeriğe atla

Sezen Aksu Günaydın memur bey Şarkı Sözleri

Sezen Aksu Günaydın memur bey Sözleri
Sezen Aksu Günaydın memur bey
Şarkı Sözleri
Söz ve bestesi  Onur Özdemir tarafından hazırlanan ve Sezen Aksu nun 2017 yılındaki yeni albümünde yer alan Günaydın Memur Bey şarkısı ve Günaydın Memur Bey Şarkı Sözleri




Sezen Aksu Günaydın memur bey Şarkı Sözleri


Günaydın memur bey
Uzun zamandır hasretim 
Hem güneşten hem tenimden nefesimden 
Mahrumum hepsinden

Günaydın memur bey
Simsiyah bir çukur tıkıldığım sıkıştığım 
Kemiklerimi saydığım

Dünya seyretti ben giderken
Erimiş cesedim ne fayda ıslak
Yağmuru emdim de 
Kurtlara yem oldum

Biraz dur memur bey 
Ahir zaman cevaplarım hazır değil
Yaşanmadan bitti seyir
Sorular kuyumda

Düşün sen memur bey
Akıl almaz 
Nasıl bir karanlık getirdi bak 
Eritti yaktı kapattı

Dünya seyretti ben giderken
Erimiş cesedim ne fayda
Islak yağmuru emdim de
Kurtlara yem oldum

Dünya şu naylon torbalarda

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla