Ana içeriğe atla

Onyedi Kalbime Attım Gitti Şarkı Sözleri

Onyedi - Kalbime Attım Gitti


Onyedi'nin, 1998 isimli  albümünde yer alan ve albüm ile aynı isimli şarkısı  "Kalbime Attı Gitti" video klibi ile birlikte dijital platformlarda yayınlandı.Kalbime Attım Gitti şarkı sözleri Ateş Atilla, Eren Bardak ve  Bedük tarafından kaleme alınırken, şarkının müziği de bu üçlü tarafından yapılmıştır.

Kalbime Kalbime Kalbime aktın gittin
Denedik her çareyi olmadı
İnancın azda olsa kalmadı
Son nefesim olsa da 
Aşk olur mu Savaşmadan
Yer Yerinden oynasa da unutmadım unutamam
www.sarkisozlerimiz.net
Hadi gel kalbimi göm sonsuza kadar
Oda sen benimsin ben senin
Kalbime Kalbime Kalbime aktın gittin sarkisozlerimiz.net
Kalbime Kalbime Kalbime aktın gittin
Seinin kafanda biz çok farklıyız
Uğraşmaya gerek yok olmayız
Ama gel kalbimi gör sonsuza kadar orda mısın
Benım sin ben senin
nakarat x2 






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla