Ana içeriğe atla

Aşk Laftan Anlamaz dizisinde çalan 07 ocakt çalan Ben denizde Bir Gemi şarkı sözleri

Aşk Laftan Anlamaz dizisinde çalan 07 ocktaki Ben denizde Bir Gemi şarkı sözleri hatırlayacağınız üzere daha öncede eşkiya dünyaya hükümdar olmaz dizisinde çalmıştı.Ben denizde bir gemi şarkı sözleri için tıklayınız.



Cengiz Özkan - Ben Denizde Bir Gemi Şarkı Sözleri


Şu gurbet ellerinde
Zaman geçer mi acap
Bizi perişan etti
Gaybana galasıcak

Ben denizde bir gemi
Dalgalar vurur beni
Ben ağaçta bir yaprak
Rüzgar savurur beni

Yollar uzun bitmeyi
Burda zaman geçmeyi
Nasil da hatirladun
Kapidaki çeşmeyi

Ben denizde bir gemi
Dalgalar vurur beni
Ben ağaçta bir yaprak
Rüzgar savurur beni

Dert sardi dört yanumi
Hasret yakti bağrumi
Gurbet bağlalatti
Dumanli dağlarini

Ben denizde bir gemi
Dalgalar vurur beni
Ben ağaçta bir yaprak

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla