Ana içeriğe atla

Aşk Laftan Anlamaz Dizisi Bir Sokak Lambası Şarkı Sözleri

Aşk Laftan Anlamaz dizisinin 4. Bölümünde çalan Sokak Lambası Şarkısı dizinin 4. bölümüne damga vuruyor.Bu aşkın adresi bir çıkmaz sokak sözleri ile dizide çalan bu güzel şarkı  Grup Yirmi7 tarafından seslendiriliyor. Grup Yirmiyedi tarafından seslendirilen Bir Sokak Lambası şarkısı ve şarkı sözleri aşk laftan anlamaz dizisi 4. bölümde ekranlara gelecek. Sarkisozlerimiz.net sitesi olarak  aşk laftan anlamaz dizi müzikleri ve dizide yer alan şarkı sözleri, aşk laftan anlamaz sokak lambası şarkı sözleri, aşk laftan anlamaz sokak lambası şarkısı, aşk laftan anlamaz grup 27 sokak lambası sözleri, sokak lambası dinle indir, sokak lambası parçası, sokak lambası şarkısı dinle gibi konuları bulabilirsiniz.




Sokak Lambası  Şarkı Sözleri


Sabah kalktım birden
Başım dönüyor nasıl
Geceden kalmayım
Sanki dünyam bir fasıl
Ne oldu ne olacak derken
Ruhumda bir nasır
Esiyor kalbimde
Mazinin rüzgarı
Sevdim bir kadını
Yollarım şaştı
Geceler boyunca

Aradım sabahları
Bir yandım bir söndüm
Kayboldukça
Son kalan umudum
Sokak lambasında
Bu aşkın adresi bir çıkmaz sokak
Bir çöp arabası peşinde çocuklar
Yorgun anılardan aşıklar çıkmazı
İçinde ben yandım
Bir sokak lambası
Aklımda bir soru
Herkesin aynı sonu
Ferhat’ın Şirin’i
Leyla’nın Mecnun’u
Değişmez mi bir kere
Böyle aşk bulunca
Son kalan umudum
Sokak lambasında.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla