Ana içeriğe atla

ferhat göçer "mehtabın rengi""the color of the moonglow" lyrics, şarkı sözü


Silinmedi izler hala dün gibi
Kadehim senle dolu aynı İstanbul rengi
Alıştım dediğim yokluğun buz gibi
İçimde hatıralar eski şarkılar gibi




The traces aren't erased yet, still, same as yesterday
My glass is full of you, the same color of Istanbul
I say to myself that I got used with your cold as ice absence
Inside me, the memories are like old songs



Şimdi boğazın kayıp bir kenarında
Elimde bir kadeh ve içinde gençliğim


Now, in a corner of Bosphorus
There's a glass in my hand, my youth is inside of it 





Vurdukça en dibe kendimi buldum
Ayıldıkça senden daha sarhoştum
Koskoca bir ömrü tükettim seninle
Ve sen hiç olmadın mehtabın renginde




I've found myself constantly hitting the bottom
Breaking up, I've become even more drunk of you
With you, I've wasted a huge life
And you've never appeared in the moonlight color
And you've never been inside me, actually



Vurdukça en dibe kendimi buldum
Ayıldıkça senden daha sarhoştum
Koskoca bir ömrü tükettim seninle
Ve sen hiç olmadın aslında içimde
Silinmedi izler hala dün gibi
Kadehim senle dolu aynı İstanbul rengi
Şimdi boğazın kayıp bir kenarında
Elimde bir kadeh ve içinde gençliğim
Vurdukça en dibe kendimi buldum
Ayıldıkça senden daha sarhoştum
Koskoca bir ömrü tükettim seninle
Ve sen hiç olmadın aslında içimde
Vurdukça en dibe kendimi buldum
Ayıldıkça senden daha sarhoştum
Koskoca bir ömrü tükettim seninle
Ve sen hiç olmadın aslında içimde
www.sendeyim.com/sarki-sozleri 
Söz: M. Ercan Kutlu, Reşit Gözdamla    
Müzik: Reşit Gözdamla

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla