Ana içeriğe atla

Pelin Yılmaz Bana Deli Diyorlar Şarkı Sözleri

Pelin Yılmaz Bana Deli Diyorlar Şarkı Sözleri



Kısa bir süre önce tüm müzik platformlarında yayınlanan Pelin Yılmaz’ın yeni single çalışması Bana Deli Diyorlar kısa sürede en çok dinlenen şarkılar arasına girmeyi başardı. Video klibi ile birlikte yayınlanan şarkı, dinleyicilerden de tam not almayı başardı. İlkbahar’ın gelmesi ile birlikte yayınlanan şarkının yaz aylarının da en çok dinlenen şarkılarından birisi olacağı tahmin ediliyor. Siz de Pelin Yılmaz Bana Deli Diyorlar şarkısını ilk dinleyenlerden birisi olabilirsiniz. İşte, Pelin Yılmaz Bana Deli Diyorlar şarkı sözleri.

Söz vermiştim kendime
Unutacaktım seni
Yeni yeni aşklara güya
Vuracaktım kendimi

Sen kalbinde bir yer verdin de bana
Ben mi gelip sevmedim seni
Çektin gittin öyle, bir sabah
Sırılsıklam sevdim seni

Bana deli diyorlar
Hala unutmadım diye seni
Kalbimin her atışı, adının bir hecesi
Ömrümün her gecesi

Bana deli diyorlar
Hala unutmadım diye seni
Kalbimin her atışı, adının bir hecesi
Ömrümün her gecesi

Sen kalbinde bir yer verdin de bana
Ben mi gelip sevmedim seni
Çektin gittin öyle, bir sabah
Sırılsıklam sevdim seni

Canın acıyor mu dersen hala
Hiç ama hiç dinmedi ki
Gözümü uykulara kapadığım anda
Görüyorum hala seni

Sen kalbinde bir yer verdin de bana
Ben mi gelip sevmedim seni
Çektin gittin öyle, bir sabah
Sırılsıklam sevdim seni

Bana deli diyorlar
Hala unutmadım diye seni
Kalbimin her atışı, adının bir hecesi
Ömrümün her gecesi

Bana deli diyorlar
Hala unutmadım diye seni
Kalbimin her atışı, adının bir hecesi
Ömrümün her gecesi

Sen kalbinde bir yer verdin de bana
Ben mi gelip sevmedim seni
Çektin gittin öyle, bir sabah
Sırılsıklam sevdim seni


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla