Ana içeriğe atla

İrem Derici feat Sinan Ceceli Birtanedir Şarkı Sözleri

Ara vermeden müzik çalışmalarına devam eden şarkıcı İrem derici bu defa Sinan Ceceli'nin albümü "Söyle" için de yer alan Birtanedir şarkısını beraber seslendiriyor.Pop şarkılarıyla çok konuşulan İrem Derici Birtanedir şarkısıyla da Sinan Ceceliyle müzik kanallarında en çok dinlenen şarkı olmaya geliyor.

İrem Derici feat Sinan Ceceli Birtanedir Şarkı Sözleri
Kimi çok güzel anladım da kimi tek gecenin yollarında
Kimi isterim kollarımda
Yine sen sen sen Allah Allah
Nasıl bir duygu nasıl bir aşk bu
Çoçukmuyum ben nasıl telaş bu
Denedim olmadı ten yoruldu kalbim bir tek sende durdu
Kim bilir aşkını kim bilirdi
Aşkını fikrini kim çevirdi
Bizden hep aşk beklenirdi
Bir sarılsam iyi gelirdi
Hep seni konuşuruz sen gelme
Bekler istediği yerde
Başkası yok bulmadım de
Sonra da beni iyice dinle
Bilki senden birtanedir
Birtanedir birtanedir
Senden vazgeçemem ben birtanedir

İrem Derici feat Sinan Ceceli Birtanedir Dinle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla