Ana içeriğe atla

Bestem Yuvarlak Neden Ki Bilmem Ki Şarkı Sözleri

Bestem Yuvarlak Neden ki Bilmem ki Şarkı sözleri

Bestem Yuvarlak tarafından piyasaya tekli olarak çıkarılan, Arpej Yapım'ın üstlendiği ''Neden ki Bilmem ki'' tüm müzik platformlarında şimdiden yerini almış durumda. Söz ve müziği Bestem Yuvarlak'a ait olan Neden ki Bilmem ki şarkısı, müzik piyasasını alt üst etmeye geliyor gibi görünüyor. Bestem Yuvarlak ise, 1987 İstanbul doğumludur. 15 yaşından sonra bir rock grubunda solistlik yaparak müzik hayatına başlamıştır. Bunun ardından eğitimini Müjdat Gezen Konservatuvarında almıştır. İşte, Bestem Yuvarlak Neden Ki Bilmem Ki şarkı sözleri. 

Başkaları benden neden farklı

Bilmem ki, bilmem ki

Sorsam size söyler miydiniz

Neden farklı, neden farklı

Gülüyorum

Ağlıyorum

Düşünüyorum

Üzülüyorum

Yaşıyorum

Görüyorum

Bir fark bulamıyorum

Neden ki bilmem ki

Neden ki bilmem ki



Başkaları benden neden farklı

Bilmem ki, bilmem ki

Sormam size söyler miydiniz

Neden farklı, neden farklı



Gülüyorum

Ağlıyorum

Düşünüyorum

Üzülüyorum

Yaşıyorum

Görüyorum

Bir fark bulamıyorum

Neden ki bilmem ki

Neden ki bilmem ki

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla