Ana içeriğe atla

Redd İtiraf

Redd'in, Pasaj Müzik etiketiyle yayınlanan "Mükemmel Boşluk" albümünde yer alan "İtiraf" isimli şarkısı, tanıtım klibiyle dijital ortamda yayımlandı. Tanıtım klibinin yayınlanmasının ardından sosyal medya üzerinden Redd takipçileri tarafından büyük bir merak konusu olmaya başladı. Redd itiraf sözleri ve video klibi 14 Kasım 'da yayında olacaktır.

Redd İtiraf Şarkı Sözleri

Ben hep koparttım, hep ama hep kanattım
Kalbe düşman yaşadım
Bazen kendimi bazen de başka birini benzin döküp yaktım
Ama şimdi bu sürtük bedende
Patlayacak gibi vuruyor kalbim

Kendi kendime kaldığımda
Kimse görmüyorken aslında
Boğulurum göz kapaklarımda
Yağarken uzaklara


Ben hep abarttım, hayat bomboşmuş aslında
Pişman olmaktan kaçtım
Bazen kendimi
Kim bilir kaç kişiyi yok yere sattım

Ama şimdi bu sürtük bedende
Patlayacak gibi vuruyor kalbim
İtiraf ederim ben
Seni hala çok seviyorum

Redd İtiraf Dinle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla