Ana içeriğe atla

Demet Akalın Hayalet

Demet Akalın'ın, DMC etiketiyle yayınlanan "Rakipsiz" albümünde yer alan "Hayalet" isimli şarkısı, video klibiyle resmi sosyal medya hesaplarında yayınlandı. Hayalet şarkısının yayımlanmasının ardından sosyal medyada sevenleri tarafından büyük bir ilgi ve beğeni topladı. Başarılı bir çalışmaya imza atan güzel şarkıcının Hayalet şarkısı sözleri bu konumuzda sizlerle buluşturuyoruz. Geçtiğimiz yılda Demet Akalın'ın çıkarmış olduğu Pırlanta albümü büyük bir ilgi görmüştü.

Demet Akalın hayalet şarkısı ve rakipsiz albümü hakkında ki düşüncelerinizi konu sonunda yer alan yorum alanında paylaşabilirsiniz.

Demet Akalın Hayalet Şarkı Sözleri

Hep bi yanı kırık
Bakma hep bi yanık canım ciğerim ama gösteremem
Sustum ahhh, ölümüne
En büyük cevap anlayana izahat veremem!
Gördüm aydım doydum ben
Senden farkım rütbemden
Oooofff

Yıkılmayı kalkmayı toydum ezberledim, isyanda ettim
Ne gelmişi kaldı ne geçmişi kaderimin
Sen değil aşktan…
Muaf tutamaz beni gelse felaketim
İyi bak son kez
Ben sana bundan sonra hayaletim
Ooooooof oooo ooooooof x2

Hep bi yanı kırık
Bakma hep bi yanık canım ciğerim ama gösteremem
Sustum ahhh, ölümüne
En büyük cevap anlayana izahat veremem!


Gördüm aydım toydum ben
Senden farkım rütbemden
Ooooffff

Yıkılmayı kalkmayı toydum ezberledim
İsyan da ettim
Ne gelmişi kaldı ne geçmişi kaderimin
Sen değil aşktan…
Muhaf tutamaz beni gelse felaketim
İyi bak son kez ben sana
Bundan sonra hayaletim
Ooooooof oooo ooooooof x2

Yıkılmayı kalkmayı toydum ezberledim
İsyan da ettim
Ne gelmişi kaldı ne geçmişi kaderimin
Sen değil aşktan…
Muhaf tutamaz beni gelse felaketim
İyi bak son kez ben sana
Bundan sonra hayaletim

Demet Akalın Hayalet Dinle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla