Ana içeriğe atla

Tabi Ki EVET Referandum Şarkı Sözleri

AK Parti referandum için hazırlıklarını sürdürürken evet sonucu çıkması için bir dizi çalışmalar yapıyor. Bunlar arasında da Tabi Ki Evet referandum şarkısı dikkatleri çekiyor.

Recep Tayyip Erdoğan tarafından Tabi Ki Evet referandum Şarkısı Tanıtımı yapıldı.
Toplu açılış töreni sırasında bir yandan da yeni tanıtım şarkılarının da sunumu yapılırken Tabi Ki Evet isimli referandum şarkısı ilk kez halkın huzuruna çıktı. Müzil eşliğinde konuşma yapan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Eedoğan 16 Nisan tarihinde referanduma gidileceğinin haberini verdi

Ak Partinin referandum şarkısı ve tabi ki evet sözleri ise şu şekilde;

Tabi Ki EVET Referandum Şarkı Sözleri


Büyük bir millet güçlü bir devlet

Son güne kadar biz varız elbet

Haydi büyük ülkem haydi tam gayret

Gelecek nesiller için tabii ki evet


Tek millet tek vatan için toprağında yatan için

Tüm ecdanın vatan için tabii ki evet

Temmuza şahitler için kahraman yiğitler için gaziyer şehitler için tabii ki evet

Tarafsız bir yargı için

Her görüşe saygı için

Tarihinin hatrı için tabii ki evet


Göklerden gelen bir karar vardır

Yüce milletini bekası için

Sanma başka bir kurtuluş vardır

Tam özgürlük için

Tabii ki evet


Tek millet tek vatan için toprağında yatan için

Tüm ecdanın vatan için tabii ki evet


Tabi Ki EVET Referandum Şarkısı Dinle


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla