Ana içeriğe atla

O ses Türkiye Dodan Haydar Haydar Şarkı Sözleri

 Dodan Haydar Haydar Şarkı Sözleri
O ses Türkiye Dodan Haydar Haydar Şarkı Sözleri
O ses Türkiye yarışmasında 24 Aralık 2016 Cumartesi yayınlanan bölümde O Ses Dodan Haydar Haydar şarkısı geceye damga vurdu.O ses Türkiye ye arkadaşları tarafından videosunun gönderildiğini ve O ses Türkiye yarışması tarafından bir kaç defa çağrıldığını burgulayan Dodan Haydar Haydar şarkısı ile tüm jüriye döndürmeyi başardı.Jürü üyelerinin ısrarı ile daha sonra söylediği O Ses Dodan Aman eller Kalktı Göç Eyledi Avşar Elleri Türküsü ile de izleyenleri adeta büyüledi.Ali Ekber Çiçek türküsü olan Haydar Haydar Türkü sözlerini sizlerin beğenisine sunuyoruz.

Performansı ile tüm jüriyi kendine hayran bırakan Dodan Hadiseyi seçerek herkesi şaşırttı.


O Ses Türkiye Dodan ın Söylediği  Haydar Haydar Sözleri

Erzincan-Ali Ekber Çiçek-Ali Ekber Çiçek 

Ondörtbin Yıl Gezdim Pervanelikte, 
Sıtkı İsmin Duydum Divanelikte. 
İçtim Şarabını Mestanelikte, 
Kırkların Ceminde Dara Düş Oldum. 

Kırkların Ceminde Haydar Haydar Dara Düş Oldum

Güruh-u Naciye Özümü Kattım 
Adem Sıfatından Çok Geldim Gittim 
Bülbül Oldum Firdevs Bağında Öttüm 
Bir Zaman Gül İçin Zara Düş Oldum. 

 Kırkların Ceminde Haydar Haydar Dara Düş Oldum 

Dodan Özer Haydar Haydar, Dodan Özer Haydar Haydar O Ses Türkiye, Dodan Özer Haydar Haydar O Ses Türkiye 24 Aralık 2016 Tek Parça, O Ses Türkiye, O Ses Türkiye 24 Aralık, O Ses Türkiye 24 Aralık 2016, O Ses Türkiye 24 Aralık 2016 izle, O Ses Türkiye 24 aralık izle, O Ses Türkiye 24.12.2016 izle, O Ses Türkiye 39. Bölüm Cumartesi Yayın Tekrarı İzle, O Ses Türkiye Dodan Özer Haydar Haydar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla