Ana içeriğe atla

Mabel Matiz Gök Nerede Şarkı Sözleri

Mabel Matiz hayranlarının büyük bir merakla beklediği Gök Nerede albümünde yer alan şarkılardan birisi olan ve albüm ile aynı ismi taşıyan şarkısı Gök Nerede şarkı sözleri sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunulmuştur.




Mabel Matiz - Gök Nerede Şarkı Sözleri


Kalbim yolların sürgünü, aldırma 
Kararıyorum gölgesiz gururlarda 
Sana değil bana değil 
Kaderimize bu feryat 
Çareyi bul bana getir 
Çare ise sabır dua 
Kar bürüyor yollarımı 
Kim doluyor kollarıma 
Yağ da yetiş be 
Yağmurun ağarmayan sabahları 
Yandım aman yar demeden 
Hangi ödünç kar canıma 
Yağ da devir şu dağlarımı 
Görelim gök nerede 
Hangi sahranın gülüyüm, aldırmam 
Kâh arıyorum, kâhi kayboldum orda 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla