Ana içeriğe atla

2019 Türkçe Slow Şarkı Listesi

Slow Şarkılar 2019 Listesi
slow şarkılar 2019 , slow müzik listesi, türkçe slow şarkılar listesi, slow türk şarkı listesi, slow müzikler listesi, en yeni slow şarkılar listesi, 2019 türkçe slow şarkılar , türkçe slow şarkılar listesi, slow türk şarkı listesi, slow müzikler listesi, en yeni slow şarkılar listesi, 2019 slow şarkılar listesi türkçe, yeni slow şarkılar listesi, slow parça listesi, duygusal müzikler listesi , aşk şarkıları , slow şarkılar 2019 , Türkçe Duygusal Şarkılar (2019 Slow)
2019 Slow Şarkılar Listesi:
♥ 2019 Türk Pop Slow Listesi ♥
Adem Gümüşkaya - Sorarım Sana
Aslı Demirer - Sana Sakladım
Aşkın Nur Yengi & Mehmet Erdem - Allah'tan Kork
Aydilge ve Halil Sezai - Aşk Yüzünden
Aynur Aydın - Düşüne Düşüne
Barabar - Yürüyorum Dikenlerin Üstünde
Bengü - Yazık
Bilal Sonses ve Bengü - İçimden Gelmiyor
Bora Öztoprak - 9. Köy
Cihan Mürtezaoğlu - Hangi Yol
Emre Aydın - Her Şey Biraz Hala Sen
Fatma Turgut - Unuttum Gitti
Ferhat Göçer - İçimdeki Hazine
Feridun Düzağaç - Yeter
Gülden Mutlu - Kandırmışlar Aşk Diye
Hakan Kahraman - En Derinden
Irmak Arıcı - Gece Gibi Gönlün
İrem Derici - Meftun
Kaan Küçük - Özlüyorum İşte
Kolpa ve Yaprak Çamlıca - Unutmadım
Mahmut Çınar ve Hüsnü Arkan - Bul Beni
Manuş Baba - İki Gözümün Çiçeği
Merve Özbey - Yaramızda Kalsın
Mustafa Ceceli - Yaz Bunu Bir Kenara
Nev - Sevdalarım
Oğuz Berkay Fidan - Hasret Ağrısı
Pinhani ve Kalben - İyi Değilim Ben
Pinhani - Sana Bir Şey Olursa
Rubato - Alma Ahımı
Serenad Bağcan - Pamuk İpliği
Sıla - Medet
Sinan Akçıl ve Mustafa Ceceli - Anlarsın
Sinan Akçıl ve Ferah Zeydan- Mucize
Tuğçe Kandemir - Gülü Soldurmam
Tuna Kiremitçi ve Eda Baba - Senden Kalan Her Şey
Yalın - Deva Bize Sevişler
Yıldız Tilbe - Sen Aşıksın Bana
Yonca Lodi - Fazla Aşk
Yonca Lodi - Sevişmeler Hariç
Zeynep Casalini - Ben Böyle
Listeyi Hazırlayan: Müzikliste Yunus / Güncelleme: 30.05.2019
2019 yılında çıkan şarkılar yer almaktadır! Belirli Aralıkla Güncellenmektedir.
Not: Bu liste bilgi edinme amaçlıdır, sitemizde müzik dinleme ve indirme hizmeti yoktur!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla