Ana içeriğe atla

Emre Altuğ Sen Benim Şarkılarımsın Sözleri

Emre Altuğ Sen Benim Şarkılarımsın Sözleri

Belki Bir Şarkının Her Sesinde
Belki Bir Sahil Meyhanesinde
Belki De içtiğim Sigaranın Dumanısın
Bir Yıldız Gökte Kayıp Giderken
Islak Bir Yolda Yalnız Yürürken
Bambaşka Bir Şeyi Düşünürken Aklımdasın
Geçmiş Değil Bugün Gibi
Yaşıyorum Hala Seni
Sen Hep Benim Yanımdasın
Gündüzümde Gecemdesin
Çalınmasın Söylenmesin
Sen Benim Şarkılarımsın
Sanki Hiç Gitmemiş Hep Var Gibi
Bir Sırrı Herkesten Saklar Gibi
Sessizce Sokulup Ağlar Gibi Yanımdasın
Beni Bir Şeylerden Aklar Gibi
Koparmadan Çiçek Koklar Gibi
Hiç Bozulmamış Yasaklar Gibi Aklımdasın

Geçmiş Değil Bugün Gibi
Yaşıyorum Hala Seni
Sen Hep Benim Yanımdasın
Gündüzümde Gecemdesin
Çalınmasın Söylenmesin
Sen Benim Şarkılarımsın
Geçmiş Değil Bugün Gibi
Yaşıyorum Hala Seni
Sen Hep Benim Yanımdasın
Gündüzümde Gecemdesin
Çalınmasın Söylenmesin
Sen Benim Şarkılarımsın

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla