Ana içeriğe atla

Ersay Üner Yürüdüm Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü

Sene 2015, efsane isim olan Ersay Üner, Yürüdüm adlı şarkısını piyasaya sürdü. Yürüdüm şarkı sözlerini hemen aşağıda bulabilmektesiniz.Yürüdüm gibi şarkılar bizleri hep mutlu edecek türden şarkılardır, bu güzel şarkının yazarı Ersay Üner. Bulunmaz nimet olan Ersay Üner Yürüdüm şarkı sözlerini hemen aşağıya kaydediyoruz, aşağıdan ulaşabilirsiniz.Sitemizi sık sık ziyaret edin ve yeni eklenen şarkıları kaçırmayın...

Ersay Üner Yürüdüm Dinle


Ersay Üner Yürüdüm Şarkı Sözleri

Sözler birer birer veda ederken
Gözler hafif hafif yağar inceden
Kalbim kırık dökük dilek tutarken
Aşkın bana karşı başı hep egik

Yürüdüm yürüdüm yürüdüm
Uzunca bir süre ağladım halime
Düşünüp düşünüp düşünüp
Bir çare bulamadım acıdım kendime

Acımı tadımı yasımı
İçimdeki gizlimi saklımı dağladım
Kor kor alevler gördüm
İnan ki ben hiç böyle yanmadım

Ya kal ya git ya sev ya sevdir
Hayat senin karar senindir
Seni ben yazdım eller silerse
Zaman gelip pişman ederse dönme


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla