Ana içeriğe atla

Gamze Mavi & Mor Dinle Sözleri & Dinle & Şarkı Sözleri & Sözü

Son derece kaliteli şarkılara imza atan Gamze adlı harika sesin en beğenilen şarkılarından olan Mavi & Mor Dinle sizlerle... Efsane şarkı Gamze Mavi & Mor Dinle dinlemek ve şarkı sözlerini okumanız için aşağıya ekledik.Çok beğenilen ve bir o kadarda tepki çeken Mavi & Mor Dinle şarkısı, şözleri ve klibini paylaşmak istedik. Mavi & Mor Dinle şarkısını çok seveceksiniz.Şarkı sözlerini paylaştığımız Mavi & Mor Dinle şarkısına ait klibini ve şarkının kendisini de yazıda bulabilirsiniz.Sitemizi sık sık ziyaret edin, yeni eklenen dizi şarkılarından ve güncel şarkı sözlerinden mahrum kalmayın.

Gamze - Mavi & Mor Dinle Dinle



Gamze Mavi & Mor Dinle Şarkı Sözleri

Sen mi suçlusun ben mi?
Kim nerede asıl suçlu
Yalnız bir gemi olsam bile ?
Denizler mavi gök benim ...
Yalnız bir gemi olsam bile ?
Denizler mavi gök benim ...
Mavi mor kanatlı kuşlar 
Yüreğinden vuruldular
Çalınmış bir düş olsam bile ?
Gökyüzü bulutlar benim 
Çalınmış bir düş olsam bile ?
Gökyüzü bulutlar benim ...
Zalimin dilleri kurşun 
Alıp düşleri koştum
Vurulup düşsem de yine 
Yaşamak için ölen benim ...
Vurulup düşsem de yine 
Yaşamak için ölen benim ...




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla