Ana içeriğe atla

Nil Karaibrahimgil "Kanatlarım var ruhumda" ŞARKI SÖZÜ, LYRICS IN ENGLISH




(aşağıda videoyu göremiyorsanız, yukarıdaki bağlantı adresine tıklayın.)



Sen beni boşuna hiç
Kalbinin oralara koyma
Kollarını bana sarma
Kalamam oralarda
Don’t waste your time trying to have
A place for me in your heart
Don’t put your arms around me
I can’t stay there
Sen de gül eğlen
Öyle acıklı konuşma
Hayat ne ki sonuçta
Anlık bir buluşma
You, too, have some fun
Don’t talk sad
At the end, life is nothing
But just a momentary rendezvous.
Lalala la ben de böyleyim
Lalala la hep de böyleydim
Lalala la this is how I am
Lalala la And this is always how I have been
Geçmişe gitmem
Küsüm gözyaşlarıyla
Daha güçlüyüm ben
Hatalarımla
I don’t go back in time.
I’ve been crossed with tears
I am stronger
With my faults
Beni kendi yoluna çağırma
Benim yolum başka
Gittiğim yer başka
Yokuşlarım başka
Don’t call me to your path
My path is different
The place where I go (my direction) is different
My slopes (obstacles) are different
Karanlıkta yanabilirim
Boşlukta durabilirim
Düşmem ben!
Kanatlarım var ruhumda
I can shine in the dark
I can stand in the emptiness (or space)
I won’t fall!
My soul has wings.
Geldiğim gibi gidebilirim
Aşktan vazgeçebilirim
Zincir yok ki benim boynumda
I can go as I come
I can give up on love
Because I don’t have chains around my neck.


Taken from http://lyricstranslate.com/tr/kanatlar%C4%B1m-var-ruhumda-my-soul-has-wings.html#ixzz2w7fqnXGs

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla