Ana içeriğe atla

sila (sıla) " vaziyetler" ŞARKI SÖZLERİ, LYRICS IN ENGLISH


as i translated this whole song, you can ask whatever you like about the lyrics :) 
Bu vaziyetler hayra alamet değil de durdum düşündüm
As these stances are not good signs, i ceased and thought 
Yine niye beni buldu eziyetler?
How did these torments got me again ? 

Aklımı ner(e)de düşürdüm?
where did i lose my mind ? 

Darıldım sonra barıştım
quarreled, later made peace

Hayat kısa yol uzun ben alim
life is short, path is long, me is wise

Bilenlere de danıştım
i consulted to the ones that know everything

Hiçbiri ne alim ne zalim
none of them is neither wise nor grim

Aman yine mi olmamış?
Aman, is it lacking again ?

Devam, tamam dolmamış çilem
Keep on, my ordeal isn't over 
daha dolmamış
isn't over yet 
Bu vaziyetler hayra alamet değil de durdum düşündüm
As these stances are not good signs, i ceased and thought 

Yine niye beni buldu eziyetler?
How did these torments got me again ? 

Aklımı nerde düşürdüm?
where did i lose my mind ? 

Başa bela bağlanıyorsa
if it's getting you into trouble

Ah be sakat bi de dağlanıyorsan
Ah be, it is grueling if it's wounding you

Mutluysan amenna
if you're happy, it's okey 

Şarkılardan hal tutmuyorsan
if you are not keeping the mood of the songs

Aman yine mi olmamış?
Aman, is it lacking again ?

Devam tamam olmamış çilem
Keep on, my ordeal isn't over 

Daha dolmamış
isn't over yet

Bu vaziyetler hayra alamet değil de durdum düşündüm
As these stances are not good signs, i ceased and thought 

Yine niye beni buldu eziyetler?
How did these torments got me again ? 

Aklımı nerde düşürdüm?
where did i lose my mind ? 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vatanım Sensin Uyu Bebeğim

Vatanım Sensin Hilal o güzel sesiyle bir ninni seslendiriyor.Bu ninni sözlerini sarkisozlerimiz.net farkıyla beğeninize sunuyoruz. Uyu bebeğim  Yaradan alsın saklasın seni ellerden  Uyu bebeğim  Melekler korur seni kara gecelerden  Uyu bebeğim  Annen bir gün gelecek yadellerden  Uyu bebeğim uykuna gelsin"

Samida - Ederlezi Şarkı Sözü

Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Ao dano , daje amaro dive Amaro dive ederlezi Same amala oro khelena Oro khelena dive kerena E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje Same amala oro khelena Oro khelena, dive kerena Sa o Roma babo, e bakren čhinen A me čhorro, dural bešava E.. Sa o Roma, babo, babo Sa o Roma, o daje Sa o Roma, babo, babo Eeeee Ederlezi, Ederlezi Sa o Roma, daje

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri

Ayhan Aşan Leyla Şarkı Sözleri Leyla ah Leyla Sende buldum aşkımı kaderimi  Terkedersen duyarsın Bir sabah ölüm haberimi Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbimdeki yerini Leyla Mecnun Leylasız yanıp tüter mi  Sevda çölünde çimen biter mi Ömrümü versem acep yeter mi ah Bırakma ellere atma çöllere düşürme dillere Kalbindeki yerini Leyla